بال ولو
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

تاپ های مجتمع
وقتی اصطلاح  بال ولو یکپارچه شده را در رابطه با یک صفحه غرق استفاده می کنید ، این بدان معناست که حوضچه سینک از قبل در قسمت غرور قرار گرفته است - یا به این دلیل که در داخل مواد پیشخوان قالب (به عنوان یک سینک ذوب شده شناخته می شود) قالب شده است ، یا در زیر آن متصل شده است بالایی غرور در کارخانه. همه ما با سبک قدیمی سینک ظرفشویی معروف به مرمر کشت آشنا هستیم ، که در آن حوضچه های سینک به صورت یک واحد با همان قطعه از مواد تشکیل می شود که قسمت بالایی غرق را تشکیل می دهد. از همان سیستم اساسی با سینکهای مدرن مدرن تر ساخته شده از مواد سطح جامد مانند کوریان استفاده می شود - سطح سینک و ظرفشویی همه یک قطعه از مواد قالب ریزی شده و بدون درز قابل مشاهده است.

با کوارتز و برخی از مواد دیگر ، سینک ظرفشویی قطعه دوم است که به طور دائمی در زیر آشپزخانه در کارخانه متصل می شود. مزیت هر نوع سینک یکپارچه این است که شما نیازی به خرید یک ظرف سینک جداگانه ندارید - این در حال حاضر بخشی از بالای غرور است.

برترین های برش خورده
این نام به خودی خود توضیح داده می شود: اینها صفحه های غروری هستند که دارای دهانه های برش بزرگی قیمت بال ولو هستند که یک حوض ظرفشویی خریداری شده جداگانه در آنها قرار می گیرد. آنها نیاز به یک سینک ظرفشویی دارند که برای نصب قطره در نظر گرفته شده باشد (که خود ریه نامیده می شود) ، که روی لب دهانه برش قرار می گیرد و در جای خود بسته می شود. یا یک غرق زیر آب که زیر لب برش متصل شده است.

مزیت غرور برش این است که هنگام انتخاب سبک سینک به انتخاب خود ، طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار دارید. با استفاده از تاپ های یکپارچه ، انتخاب شما برای حوضه های ظرفشویی محدود است.

برترین کشتی ها
صفحه های غرور ظرف برای استفاده با غرق های ظروف شیک و مرسوم ، مد حوضچه های مرتفع که در بالای قسمت غرور قرار دارند ، طراحی شده اند. این موارد معمولاً فقط دارای یک سوراخ بسیار کوچک برای اتصالات تخلیه حوضه سینک هستند. بعضی اوقات به هیچ وجه دهانه تخلیه ندارند ، با این انتظار که هرجا قصد دارید حوضچه سینک را سوار کنید دهانه تخلیه را سوراخ کنید.

یک کاسه یکپارچه غرور بالا
در این نمونه از یک صفحه غرور یکپارچه ، یک حوض ظرفشویی ظروف چوبی با یک آشپزخانه کوارتز (سنگ مهندسی شده) ذوب شده است. یکی از مزیت های تمام صفحه های غرور یکپارچه این است که هیچ لبه یا لب برجسته ای روی سینک ظرفشویی وجود ندارد ، که فضای میز را کمی افزایش می دهد.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/5/%d8%b4%d9%8a%d8%b1+%d8%aa%d9%88%d9%be%d9%8a+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

 




:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir